På baggrund af de mange positive tilbagemeldinger udvider vi online tidsbestilling til alle hverdage.
Online kan du bestille tid til et 15 minutters telefonmøde med en byggesagsbehandler. Det giver dig mulighed for at planlægge din henvendelse - og vi er forberedte på, hvad din henvendelse handler om.
Det betyder samtidigt, at vagttelefonen lukker for alle henvendelser
Hvordan booker jeg?
Du bestiller en tid ved at benytte funktionen ”Bestil et telefonmøde” nederst på siden.
Du vælger en ledig tid og angiver dit telefonnummer, adresse og hvad din henvendelse drejer sig om. Det kan være en fordel, hvis du oplyser din mailadresse.
Vær opmærksom på at der er afsat maksimalt 15 min til hver samtale.
Vi ringer dig op på den aftalte tid. Der kan forekomme mindre forsinkelser. Vi beder dig være klar ved din telefon og sikre dig, at der er forbindelse. Hvis vi ikke kan få fat på dig, kan vi ikke garantere, at vi kan nå at ringe igen.
Hvad skal du oplyse?
Når du booker et møde, har vi brug for, at du oplyser:
- Dit navn
- Adressen, som henvendelsen vedrører
- En kort beskrivelse af, hvad din henvendelse drejer sig om
- Din mail, hvis vi får behov for at kontakte dig.
Hvad kan vi hjælpe med på et telefonmøde?
Vi kan svare på overordnede spørgsmål, vejlede og hjælpe dig på vej. Vi gør opmærksom på, at vi kan træffe afgørelser i telefonen og at udtalelser altid er vejledende.
Har du brug for hjælp til at oprette en byggeansøgning i selvbetjeningsløsningen Byg og Miljø, eller til hvilken dokumentationskrav, der gælder, anbefaler vi, at du i stedet kontakter en rådgiver.
Hvordan kan du ellers kontakte os?
Du kan altid kontakte os vedrørende verserende byggesager gennem ansøgningsportalen Byg og Miljø