Online kan du nu bestille tid til et 15 minutters telefonmøde med en byggesagsbehandler. Det giver dig mulighed for at planlægge din henvendelse - og vi er forberedte på, hvad din henvendelse handler om.
Hvad kan vi hjælpe med på et telefonmøde?
Vi kan svare på overordnede spørgsmål, vejlede og hjælpe dig på vej. Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan træffe afgørelser i telefonen, at udtalelser altid er vejledende og at vi ikke kan oplyse, hvornår din sag forventes behandlet.
Vi kan ikke svare på forventet sagsbehandlingstid. Du kan læse mere på hvorfor på siden Sagsbehandlingstider.
Har du brug for hjælp til at oprette en byggeansøgning i selvbetjeningsløsningen Byg og Miljø, eller til hvilken dokumentationskrav, der gælder, anbefaler vi, at du kontakter en rådgiver.
Hvordan booker jeg?
Du bestiller en tid ved at benytte funktionen ”Bestil et telefonmøde” nederst på siden.
Du vælger en ledig tid og angiver dit telefonnummer, adresse og hvad din henvendelse drejer sig om. Det kan være en fordel, hvis du oplyser din mailadresse.
Vær opmærksom på at der er afsat maksimalt 15 min til hver samtale.
Vi ringer dig op på den aftalte tid. Der kan forekomme mindre forsinkelser. Vi beder dig være klar ved din telefon og sikre dig, at der er forbindelse. Hvis vi ikke kan få fat på dig, kan vi ikke garantere, at vi kan nå at ringe igen.
Hvad skal du oplyse?
Når du booker et møde, har vi brug for, at du oplyser:
- Dit navn
- Adressen, som henvendelsen vedrører
- En kort beskrivelse af, hvad din henvendelse drejer sig om
- Din mail, hvis vi får behov for at kontakte dig.
Hvordan kan du ellers kontakte os?
Hvis du skal fremsende supplerende oplysninger til en verserende byggesag, skal du bruge ansøgningsportalen Byg og Miljø
Du kan endelig skrive til os på dto@kalundborg.dk